Hugo-borz™ Пятница-та ну ее..., 17.05.2024, 14:17
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Категории раздела
Мои статьи [150]

Мини-чат

Наш опрос
В каком районе города вы живете?
Всего ответов: 41

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входа

Главная » Статьи » Мои статьи

ХАРАКТЕРИСТИКА ТА АНАЛІЗ ПІДПРИЄМСТВА «ВАТ ”КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ КОЛІСНИЙ ЗАВОД”»
ВАТ “Кременчуцький колісний завод” – це спеціалізоване підприємство у сфері виробництва сталевих холодноштампованих коліс для автомобілей та сільськогосподарської техніки. Кременчуцький колісний завод створений згідно Постанови ЦК КПРС та Ради Міністрів СРСР у 1961 році як спеціалізоване підприємство з виробництва коліс для автомобілей, тракторів, комбайнів іншої сільськогосподарської техніки та спеціальної техніки для забезпечення інтенсивного розвитку в той час автомобільних, тракторних та інших заводів на всій території колишнього СРСР. В теперішній час підприємство здобуло великий техгологічний досвід і створило розвинуту промислову інфраструктуру. У 1994 році КрКЗ рухаючись по шляху приватизації, перетворений у відкрите акціонерне товариство. З лютого 2002 року підприємство стало повнократним членом Європейскої організації по шинам та ободам (ETRTO) і ввійшло в склад Європейської асоціації виробників коліс та ободів (EVWA). На підприємстві виробляється 350 марок колісної продукції , яка розподіляється на 4 групи : • Колеса до легкових автомобілів та автомобілів малої вантажопід’ємності; • Колеса до автобусів, вантажних автомобілів та причепів до них; • Колеса до тракторів та причепів до них; •Колеса до комбайнів та інших сільськогосподарських машин. Структура підприємства складається з 4 цеха основного виробництва та ряду служб, які забезпечують роботу основного виробництва. Основне виробництво включає в себе 3 цеха виготовлення коліс, та цех фарбування, комплектування та навантаження готової продукції. В цехах сконцентровано обладнання, що забезпечує повне виготовлення продукції, починаючи з формування заготовки до закінченого виготовлення виробу. До системи допоміжного виробництва, яка забезпечує роботу основного виробництва відносяться: цех ремонту і верстатобудування, енергосиловий цех, інструментально-штамповий відділ, управління капітального ремонту та будівництва. До системи обслуговування процесів виробництва відносяться транспортне господарство та система складів матеріально-технічних запасів, зовнішньої комплектації та збуту. ВАТ “КрКЗ” виготовляє більше 300 модифікацій коліс, ободів та деталей коліс. Виробничі площі складають 103 тисячі квадратних метрів. Виробнича потужність заводу – 6,5 мільйонів коліс та ободів за рік, в тому числі 3,5 мільйони коліс до легкових автомобілей. Виробництво коліс організовано в п’яти основних виробничих корпусах. Допоміжне виробництво складається з цеху станкобудування та ремонту обладнання, штампо – інструментального виробництва, енергетичного цеху. Переваги заводу заключаються в наявності власного інструментально-станкобудівельного виробництва, в якому виготовляється технологічне оснащення та спеціальне обладнання. На ВАТ “КрКЗ” експлуатується 1232 одиниці металооброблюючого обладнання, 73,1 % якого використовується в основному виробництві, 45% з якого являється спеціалізованим. В складі основного технологічного обладнання 59 технологічних ліній, в тому числі : - 17 ліній з виробництва профілірованних ободів коліс; - 13 ліній штампування дисків коліс; - 12 автоматизованих та механізованих ліній та дільниць збирання – зварювання коліс; - 5 ліній грунтування та фарбування коліс; - 3 лінії пакетування коліс. Технічні можливості ВАТ “КрКЗ” дозволяють випускати цільнопрофіліровані обода коліс від 12 до 48 дюймів та шириною від 4 до 27 дюймів. Технологічне обладнання дозволяє виготовляти обода коліс великого вантажопідняття з прокату товщиною до 8,5 міліметрів. Під час виготовлення таких ободів застосовуються три калібровочні операції (розтискання, обтискання, розтискання) з метою забезпечення мінімальних допусків та биття. Для підвищення міцності виробів, стабілізації процесів профілірування та забезпечення параметрів здійснений перехід на виготовлення ободів та дисків зі сталі марок 10ЮА, 15ЮА, 08ДСЮТ(Ф), 07ДФЮ, які відповідають класу міцності Е250, Е275, Е335. На ВАТ “КрКЗ” є спеціальне конструкторське бюро з розробки нових конструкцій коліс. В процесі поставлення на виробництво, удосконалення та доведення конструкції, контролю якості проводяться випробування коліс. Випробування коліс здійскюється у експериментальному центрі, акредитованому в Системі сертифікації Укр СЕПРО на технічну компетентність. Випробуються колеса відповідно до ДСТУ 3-89-190-99 “Колеса сталеві для пневматичних шин. Методи випробувань”, що відповідає міжнародному стандарту ISO 3006-95. Технологія виробництва ВАТ “Кременчуцький колісний завод”складається з: • Технології очистки металопрокату - від іржі та окалини здійснюється за допомогою обробки його в 15 – 20 % розчині сірчаної кислоти на спеціальному обладнанні. Лінія травлення - це ряд ванн, які встановлено на зварній основі на першому поверсі приміщення та комплексу допоміжного устаткування до ванн, які встановлено в підвальному приміщенні . На тій самій основі встановлені колони естакади для переміщення автооператорів . Лінія обслуговується двома операторами портального типу, які призначені для перенесення деталей, заготівок коліс по технологічних позиціях . На даний період на заводі експлуатується дві автоматичні лінії травлення з автооператорами вантажопідйомністю 3,5 т. Другим методом очистки металопрокату є його очистка дробом на дробометальній установці . • Типові технологічні процеси виготовлення коліс. Автомобільні колеса . Процеси виготовлення коліс : - Різання стрічки спецпрофілю на пресах на мірні заготівки ; - Очистка від корозії та окалини ; - Завивка в кільце (обичайку) в стик ; - Cпрямування площадки під стикове зварювання ; - Зварювання на стикових зварювальних машинах методом безперервного оплавлення ; - Зрізка грата на зварювальному шві, що виник при зварюванні; - Округлення площадки після зварювання ; - Обжин та роз жим (калібровка) до креслярських розмірів ; - Пробивка вентильного отвору ; - Запресовка диску в обід ; - Зварювання ободу з диском в середовищі захисних газів (СО 2) та потрійної газової суміші вуглекислота-кисень-аргон . - Випробування на герметичність ; - Перевірка биття ; - Контроль якості ; - З лінії збірки – зварювання підвісними конвеєрами через цех фарбування колеса поступають на склад готової продукції для відвантаження споживачам . • Технологія фарбування, в складі - цеху фарбування існує три відділення : - В 1-му відділенні 4 лінії лакофарбових покрить методом струнного обливання , експлуатується з 1967-1973 року . Обладнання морально та фізично застаріло . Забезпечує клас покриття коліс не вище 5. - У 2-му відділенні з 1967 року лінія фарбування коліс до вантажних автомобілів методом занурювання та лінія ґрунтування коліс методом ручного пневморозпилювання. Обладнання фізично застаріло та не забезпечує виробництво конкурентноспроможної продукції . - В 3-му відділенні з 1985 року експлуатується лінія нанесення ЛФП на колеса легкових автомобілів методом ручного пневморозпилювання.На лінії фарбування коліс до легкових автомобілів в 1997 році введена в експлуатацію лінія нанесення порошково-полімерних фарб. Даний метод фарбування забезпечує довговічність та високу якість декоративного вигляду покриття, що зумовлює підвищення конкурентоспроможності продукції. На даний період в монтажі знаходиться друга лінія фарбування порошково-полімерними фарбами тракторних коліс та коліс до легкових автомобілів. • Технологія транспортно – складської операції. Готова продукція автотранспортом та грузонесучими конвеєрами поступає на склад готової продукції . На заводі , на даний період, існує 8 підвісних конвеєрів . Технологія складування, зберігання та відвантаження коліс – здебільшого застаріла та зорієнтована на те, що колеса будуть фарбуватися остаточно на заводах – споживачах. Тому, при проведенні вантажно – розвантажувальних та складських робіт технологія допускає пошкодження коліс, перш за все лакофарбового покриття . Для усунення цього недоліку останнім часом на заводі виконано ряд заходів, які дозволяють значно підвищити якість лакофарбового покриття за рахунок впровадження нового методу порошкового фарбування та зберегти його не ушкодженим в процесі зберігання та транспортування до споживача . Колеса , пофарбовані порошковою фарбою, перекладаються листами гофрокартону, що дозволяє зберегти лакофарбове покриття коліс від пошкодження при навантажувальних, розвантажувальних та складських роботах . Крім того, впроваджене відвантаження ВАТ “Авто-ЗАЗ” коліс в пакетах на поворотних піддонах, що дозволяє зберегти якість відвантаження коліс та механізувати завантаження в автотранспорт за допомогою електронавантажувача вантажопід’ємністю G = 1 т. Ведуться роботи по впровадженню пакування та відвантаження коліс на європолетах із застосуванням поліпропіленової плівки та стретч – плівки, що дасть можливість зберегти та механізувати завантаження їх в автомобільний транспорт . - ознайомлення кожного робітника головної бухгалтерії заводу (ГБЗ) з політикою якості ВАТ, її метою та організацією роботи ГБЗ у відповідності до цієї мети; - забезпечення контролю за виконанням зобов’язань, наявністю і рухом майна, використанням матеріальних і фінансових ресурсів згідно затверджених нормативів та кошторисів; - своєчасне попередження негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів; - формування повної, достовірної інформації про господарські процеси і результати діяльності заводу, необхідної для оперативного керування і управління, а також для її використання інвесторами, поставщиками, кредиторами, фінансовими, налоговими, статистичними і банківськими організаціями та іншими зацікавленими органами і організаціями; - визначення необхідного об’єму, місця і способу нанесення інформації, яка забезпечує ідентифікацію і прослідковуємість документації за господарськими процесами та діяльністю ВАТ; - розробка нормативних документів, регламентуючих бухгалтерський облік у структурних підрозділах ВАТ, своєчасне внесення змін до них; - методичне керівництво з обліку господарських операцій у структурних підрозділах ВАТ; - забезпечення обліку і звітності за матеріальними цінностями мобілізаційного резерву Державного Агентства з управління державним матеріальним резервом; - забезпечення безпечних умов роботи працівників ГБЗ. Головна бухгалтерія в своїй роботі керується: - чинним законодавством; - Положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку; - рішеннями зборів акціонерів і правління ВАТ; - статутом ВАТ; - нормативними документами ВАТ; - наказами, розпорядженнями керівництва ВАТ; - правилами внутрішнього трудового розпорядку; - діючим положенням. У функції головної бухгалтерії входить здійснення обліку фінансово-господарської діяльності підприємства, складання річної і квартальної фінансової звітності, здійснення розрахунків з постачальниками і покупцями продукції, визначення величини балансового прибутку, оподаткування підприємства, збір і аналіз даних оперативного, статистичного і бухгалтерського обліку. У зв’язку з реформуванням бухгалтерського обліку в Україні, підприємство перейшло на ведення бухгалтерського обліку згідно Положень (Стандартів) бухгалтерського обліку у відповідності до Закону України “Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні” від 16.07.99 р. № 996-XІV. Згідно з наказом про облікову політику, з 1 жовтня 2000 року підприємство використовує План рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій підприємств та організацій, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 30.11.99 р. № 291 у відповідності з Інструкцією № 291 Content-Disposition: form-data; name="file1"; filename=""
Категория: Мои статьи | Добавил: hugo-borz (04.02.2008) | Автор: Олег E W
Просмотров: 1229 | Рейтинг: 4.7/3
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Поиск

Друзья сайта
  •    

  • Copyright MyCorp © 2024