Hugo-borz™ Понедельник-день тяжелый..., 23.12.2024, 18:10
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Категории раздела
Мои статьи [150]

Мини-чат

Наш опрос
Голосуем:
Всего ответов: 108

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входа

Главная » Статьи » Мои статьи

Наукова праця в галузі економики
ГЕНЕЗИС ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЕКОНОМІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ Гузенко О.І. Доц., к.е.н. Краснокутська Н.С. Харківський державний університет харчування і торгівлі В сучасній економічній літературі такі можливості прийнято визначити як потенціал підприємства, але, чи є доцільним, і що саме входить до складу цих можливостей – саме це питання визначило актуальність і мету даного дослідження. Термін «потенціал» походить від латинського слова «potentia» і означає «приховані можливості». В економіці термін «потенціал» пройшов певні еволюційні етапи. Проаналізувавши економічну літературу, слід зазначити, що коло визначень економічного потенціалу підприємства дуже широке-від звуженого його розуміння до таких загальних категорій, як соціально-економічна система. Марушков Р.В. трактує економічний потенціал як можливість підприємства забезпечити своє довгострокове існування і досягнення стратегічних цілей на основі використання системи наявних ресурсів. Під ресурсним потенціалом підприємства слід вважати його виробничі можливості, які визначаються питомою вагою ресурсів, їхньою структурою і якістю. Йеннер Т. розглядає ресурсні можливості підприємства в якості «ноу-хау» в технології, людські ресурси, специфічні ресурсні навики з метою вивести продукцію даного підприємства на ринок для того, щоб вона могла конкурувати з товарами конкурентів. Такі дослідники як Клейнер Г.Б., Качалов Р.М., Тамбовцев В.Л., визначають соціально-економічний потенціал підприємства як сукупність стратегічних ресурсів, які мають визначне значення для можливостей функціонування підприємства у тих чи інших умовах. Але, окрім ресурсів, другою важливою складовою потенціалу виступають компетенції або здібності підприємства мобілізувати необхідні ресурси. Тому, потенціал визначається як можливості системи ресурсів і компетенцій підприємства створювати результат за допомогою реалізації бізнес-процесів. Таким чином, в процесі даного дослідження прийшли до висновку, що потенціал підприємства може розглядатися як зовнішні, так і внутрішні можливості, які повинні забезпечити його конкурентні переваги в ринковому середовищі.
Категория: Мои статьи | Добавил: hugo-borz (31.03.2008) | Автор: Олег E W
Просмотров: 354 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Поиск

Друзья сайта
  •    

  • Copyright MyCorp © 2024