Hugo-borz™ Понедельник-день тяжелый..., 23.12.2024, 17:39
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Категории раздела
Мои статьи [150]

Мини-чат

Наш опрос
Город Кременчуг это...?
Всего ответов: 51

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входа

Главная » Статьи » Мои статьи

Наукова праця в галузі економики
Конкурентні переваги як елемент конкурентоспроможності підприємств Аспірант Сімех Ю.А. Науковий керівник – к.е.н., доц. Чорна М.В. Харківський державний технічний університет будівництва та архітектури Становлення системи ринкової економіки активізувало дослідження проблем формування українськими підприємствами конкурентних переваг, оскільки це є одним з головних чинників досягнення перемоги у конкурентній боротьбі. Дослідженням проблеми формування конкурентних переваг та методів забезпечення конкурентоспроможності підприємства займалося багато вчених-економістів. Однак сучасні мінливі умови української економіки вимагають подальшого дослідження. Тому метою даної роботи є дослідження різних теоретичних підходів до трактування поняття конкурентної переваги та визначення завдань, які покладено в основу конкурентних переваг підприємства. В науково-економічній літературі існує багато різних визначень поняття конкурентоспроможності, але в основу всіх стверджень покладено забезпечення переваг над конкурентами. На думку Фатхутдинова Р.А. конкурентна перевага системи – яка-небудь ексклюзивна цінність, яку має система та яка надає їй переваги в порівнянні з конкурентами. Деякі автори ототожнюють поняття “стратегічна перевага” та “конкурентна перевага” [1]. Вони вважають що головною функцією конкурентної переваги є забезпечення високого рівня доходів, а також завоювання міцних позицій на ринку за рахунок високої якості продукції. В цьому ж аспекті розглядають конкурентні переваги вчені, які роблять особливий наголос на досягненні «найкращого результату», під яким вони розуміють рівень прибутку вище чим у конкурентів [2]. Однак свою позицію вони пояснюють можливістю інвестування нерозподілених доходів у майбутні проекти, які не обов’язково націлені на підвищення рівня якості продукції, утримуючи в такий спосіб лідерство на ринку. Необхідно відмітити, що різні конкурентні переваги не є взаємовиключними, навпаки наявність сукупності переваг суттєво підвищують рівень конкурентоспроможності підприємства. Список літератури: 1. Портфель конкуренции и управления финансами (Книга конкурента. Книга финансового менеджера. Книга антикризисного управляющего) / отв. ред. Рубин Ю.Б. – М.: «СОМИНТЭК», 1996. – С. 736. 2. Кэмпбел Д., Стоунхаус Дж., Хьюстон Б. Стратегический менеджмент: Учебник / Пер. с англ. Н.И. Алмазовой. – М.: ООО «Издательство Проспект», 2003. – С.32.
Категория: Мои статьи | Добавил: hugo-borz (31.03.2008) | Автор: Олег E W
Просмотров: 423 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Поиск

Друзья сайта
  •    

  • Copyright MyCorp © 2024