Hugo-borz™ Пятница-та ну ее..., 03.01.2025, 20:43
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Категории раздела
Мои статьи [150]

Мини-чат

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 59

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входа

Главная » Статьи » Мои статьи

АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ВАТ «КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД»
Оцінка виконання плану виробництва та реалізації продукції Основними показниками об’єму виробництва є товарна і валова продукція, де валова продукція – це вартість всієї виробленої продукції та виконаних робіт, включаючи незавершене виробництво (виражається у співставлених і існуючих цінах). Товарна продукція відрізняється від валової тим, що в неї не включаються залишки незавершеного виробництва та внутрішньогосподарський обіг. Обсяг виробленої промислової продукції ВАТ „Кременчуцький міськмолокозавод” у діючих оптових цінах підприємств без податку на додану вартість, акцизного збору та інших непрямих податків у 2005 році склав 136204,6 тис. грн., що на 8768,8 тис. грн. більше ніж у попередньому 2004 році. Обсяг реалізації продукції визначається або по відвантаженню продукції покупцям, або по сплаті (виручці). Може виражатися у співставлених, планових і діючих цінах. В умовах ринкової економіки цей показник має найважливіше значення. Реалізація продукції є зв’язуючим ланцюгом між виробництвом та споживачем. Від того, як продається продукція, який попит на неї на ринку, залежить й об’єм її виробництва. У зв’язку із розширенням ринків збуту та виробництва, обсяг реалізації продукції Кременчуцького молокозаводу у 2005 р. склав 131028,2 тис. грн. На підставі даних статистичної звітності дамо загальну оцінку виконання плану по виробництву та реалізації продукції ВАТ „Кременчуцький міськмолокозавод”, виконання завдань бізнес – плану на період, що аналізується, із загального обсягу виробництва і асортименту (номенклатури) Таблиця 2.1. Аналіз виконання плану по випуску та реалізації продукції ВАТ „Кременчуцький міськмолокозавод” за 2005 рік № Види продукції Об’єм виробництва продукції, тис. грн. Реалізація продукції, тис. грн. план факт +/- % до плану план факт +/- % до плану 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 1. Масло тваринне 21346 20457 - 889 - 4,2 19246 19941 + 695 + 3,6 2. Сири жирні, включаючи бринзу 4123 3875 - 248 - 6,0 3951 3606 - 345 - 8,7 3. Продукція з незбираного молока у перерахунку на молоко – всього: 67249 68060 + 811 + 1,2 65985 66124 + 139 + 0,2 3.1. незбиране молоко 14523 14746 + 223 + 1,5 14218 14285 + 67 + 0,5 3.2. кисломолочна продукція 31272 31545 + 273 + 0,9 30831 30862 + 31 + 0,1 3.3. сметана 10966 11142 + 176 + 1,6 10859 10871 + 12 + 0,1 3.4. сирки і сиркова маса 5184 5281 + 97 + 1,9 4946 4968 + 22 + 0,4 Продовження таблиці 2.1. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 3.5. сир кисломолочний незбираний 5304 5346 + 42 0,8 5131 5138 + 7 + 0,1 4. Сухе молоко незбиране, сухі вершки та сухі суміші 5127 5621 + 494 + 9,6 5046 5278 + 232 + 4,6 5. Продукція з знежиреного молока, маслянки та молочної сироватки 17506 17271 - 235 - 1,3 17024 16591 - 433 - 2,4 6. Знежирена молочна продукція в перерахунку на знежирене молоко 608 530 - 78 - 12,8 608 530 - 78 - 12,8 7. Морозиво 16873 17421 + 548 + 3,2 16134 14946 - 1188 - 7,4 8. Сироватка фляж. 112 137 + 25 + 22,3 107 125 + 18 + 16,8 9. Відвантаження молока 26 28 + 2 + 7,7 24 28 + 4 + 16,7 10. Перефасовка масла 1931 1859 - 72 - 3,7 1857 1859 + 2 + 0,1 11. Інша продукція 1057 946 - 111 - 10,5 1002 946 - 56 - 5,6 Всього 135958 136205 + 247 + 0,1 130984 129974 - 1010 - 0,8 продукції, що випускається. У таблиці 2.1. наведені дані виконання плану по випуску та реалізації продукції підприємством за 2005 рік. Із таблиці 2.1. видно, що за звітний період план по випуску готової продукції ВАТ „Кременчуцький міськмолокозавод” перевиконано всього на 0,1 %, а по реалізації – недовиконано на 0,8 % у зв’язку з тим, що у 2005 роціреалізація морозива значно зменшилась. Підприємство у 2003 році встановило італ’янські лінії по виробництву екструзіонного морозива та збільшило об’єми виробництва, але конкуренція відчутна. Серед лідерів на ринку морозива на сьогодні є три підприємства, які можуть представити більше 100 найменувань: „Геркулес”, „Ласунка” та „Луганскхолод”. Також недовиконання плану реалізації свідчить про те, що залишки нереалізованої продукції підприємства зросли.
Категория: Мои статьи | Добавил: hugo-borz (04.02.2008) | Автор: Олег E W
Просмотров: 586 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Поиск

Друзья сайта
  •    

  • Copyright MyCorp © 2025